Sayfalar

Full+ Full Eğitim Seti

Bu Konu İçerisinde Web Programlamadan, Grafik Tasarıma, Hacker, İlizyon, İngilizce, Tamir ve Daha Birçok Kategoride Eğitim Videoları Bulabilirsiniz.
Arkadaşlar bazı linkler kırık ola bilir başya bir yöntemle indirmeyi deneyin.
Kolay ulaşmak için Ctrl+F yaparak eğitim setinin adını yazabilirsiniz.


Adobe Photoshop CS5-6 Görsel Eğitim Seti Türkçe DVD
Laptop Onarım Ve Tamir Görsel Eğitim Seti HD
MySQL Veritabanı PHP Temelleri Eğitim Seti
Görsel Temel Java Eğitim Seti 2014 CD Türkçe
Cinema 4D After Effects Sony Vegas Eğitim Seti
Autodesk 3ds Max 2014 Görsel Video Eğitim Seti
Yenasoft SolidWorks Eğitim Seti 2013 2014 Türkçe
Adobe Fireworks Eğitim Seti Türkçe
İleri Düzey Network + Sayısal Devreler Eğitim Seti Türkçe
WordPress Görsel Eğitim Seti 2015 Türkçe
Css Eğitim Seti Türkçe Chip
Matlab Görsel Eğitim Seti Türkçe
Web Sitesi Nasıl Yapılır Eğitim Seti Türkçe
Adobe Premier Pro CS6 Görsel Eğitim Seti
Audacity Eğitim Seti Türkçe İndir 53 Bölüm CHİP
Linux Eğitim Seti Görsel Türkçe Anlatım
Delphi 7 Görsel Video Eğitim Seti Türkçe
VB.Net Görsel Eğitim Seti Türkçe 260 Video
Bilgisayar Donanım Ağ Teknolojileri Elemanı Eğitim Seti
Python Programlama Dili Eğitim Seti 43 Video
Chip Genel Adobe Flash CS5 Eğitim Seti Türkçe
Adobe Lightroom 5 Görsel Video Eğitim Seti
Visual Studio 2010 Eğitim Seti Türkçe
InfinitteSkills Learning Android Eğitim Seti
Adobe Illustrator Görsel Eğitim Seti
HTML5 Eğitim Seti Türkçe
Adeko Görsel Video Eğitim Seti
Ethical Hacking Ve Güvenlik Eğitim Seti Türkçe
Unity3D Eğitim Seti Türkçe E-Kitap
Adobe Bridge Eğitim Seti
[BONUS]50 ADET İLİZYON GÖSTERİSİ VE PÜF NOKTALARI
Visual Basic 6.0 Eğitim Seti Türkçe
Autodesk AutoCAD 2016 Görsel Eğitim
[BONUS]Steinberg Cubase Görsel Eğitim Seti
Gelişmiş Dijital Rötüş Eğitim Seti
Office Excel Eğitim Seti Türkçe
Cheat Engine Videolu Eğitim Seti
Lynda Video Eğitim Seti Photoshop CC video Düzenleme Slayt Oluşturma
Udemy Photoshop Rötüş Eğitim Seti
Adobe Photoshop CC Eğitim
MCSE Görsel Eğitim Seti Türkçe
Donanım Teknik Servis Eğitim Seti Türkçe
Bilgisayar Görsel Eğitim Seti Chip
Adobe Photoshop Eğitimi Video Ve Animasyon Düzenleme
Microsoft Office 2007 + 2010 Eğitim Seti
Dreamweaver CS5 Eğitim Seti Türkçe
Windows 7 Format Atma Eğitim Seti Simulasyonu Türkçe
Unity 3D Pro Görsel Video Eğitim Seti
Zbrush Görsel Eğitim Seti
[TAVSİYE]Adobe Eğitim Setleri Türkçe
Actionscript v3.0 Görsel Eğitim Seti
Adobe Dreamweaver CS6 Video Eğitim Seti Türkçe
Autocad 2013 Görsel Eğitim Türkçe
İskorpitx Hack Eğitim Seti
Tersine Mühendislik Eğitim Seti Türkçe



Adobe Photoshop CS5-6 Görsel Eğitim Seti Türkçe DVD


Photoshop-cs5-icon.png

İçerik:
. Bilgilendirme
. Mini Bridge
. Otomatik Kayıt ve Kurtarma
. Arka Planda Kaydetme
. Adaptive Wide Angle
. Blur Gallery Giriş 01
. Blur Gallery Giriş 02 Field Blur
. Blur Gallery Giriş 03 Iris Blur
. Blur Gallery Giriş 04 ThiltShift Blur
. Blur Gallery Giriş 05 Kontroller
. Otomatik Renk Düzeltme
. Adjustment Layer Mask
. Color Range
. Content Aware 01
. Content Aware 02 Fill
. Content Aware 03 Scale
. Content Aware 04 Move
. Content Aware 05 Move
. Content Aware 06 Patch
. Crop Tool 01
. Crop Tool 02 Açı Düzeltme
. Crop Tool 03 Açı Düzeltme
. Layer Paneli Özellikleri 01
. Layer Paneli Özellikleri 02
. Layer Paneli Özellikleri 03
. Layer Paneli Özellikleri 04
. Layer Paneli Özellikleri 05
. Layer Paneli Özellikleri 06
. Layer Paneli Özellikleri 07
. Lighting Effects 01
. Lighting Effects 02
. Lighting Effects 03
. Metinleri Düzenleme
. Oil Painting
. Ruler Tool Açı Düzeltme
. Scripted Pattern
. Çizgileri Biçimlendirmek
. Shape Kontrolleri
. Shape Kontrolleri Hizalama
. 3D Genel Özellikleri
. 3D Genel Özellikleri – Giydirme
. Video Uygulamaları 01
. Video Uygulamaları 02 Animasyon

Boyut:1.8-gb
Mega İndirme Linki; İNDİR
Yandex İndirme Linki ;İNDİR

Laptop Onarım Ve Tamir Görsel Eğitim Seti HD



Hd kalitede izleyerek,servis çıkarıkları yada tamir yapmak isteyenlere özel,kolayca tamiri öğrenebilirler;
hoş olmayan tarafı türkçe olmaması,ama görsel olduğu için kolayca izleyip öğrenebilirsiz.

Boyut:7-gb

RedBunker

Turbobit

UsersCloud


MySQL Veritabanı PHP Temelleri Eğitim Seti 



Set İçeriği:
PHP’ye Genel Bakış
. PHP Nedir?
. Neden PHP?
. Neler Gerekli?
Kurulum ve Konfigürasyon
. Windows için Kurulum
. Linux için Kurulum
. Konfigürasyon
PHP’ye Giriş
. İlk Sayfa – İlk Kod
. HTML İçine Gömme
. Merhaba Dünya
. İşlem Sırası
. Açıklama Satırları
Veri Tiplerini Tanıma
. Değişkenler
. Stringler
. String Fonksiyonları
. Sayılar
. Float Sayılar
. Diziler
. Dizi Fonksiyonları
. Boolean
. Veri Türünü Öğrenme ve Değiştirme
. Sabitler
Kontrol Yapıları – Mantıksal İfadeler
. if Koşulu
. else ve elseif
. Switch
Kontrol Yapıları – Döngüler
. While Döngüsü
. For Döngüsü
. Foreach Döngüsü
. Continue
. Break
. Dizi İşaretçileri
Fonksiyonlar
. Fonksiyonlar
. Fonksiyonları Kullanma
. Fonksiyondan Değer Döndürme
. Globaller
Fonksiyon için Varsayılan Değer
Hata Ayıklama
. Sorun Giderme ve Hata Ayıklama
Web Sayfalarını Oluşturma
. Linkler
. Link Değerlerini GET ile Alma
. Urlencode ve Urldecode
. Formlar
. Htmlencode
. Çerezler
. Session
. Başlıklar ve Sayfa Yönlendirme
. include ve require Fonksiyonları
MySQL Temelleri
. MySQL’e Giriş
. SELECT
. INSERT
. UPDATE
. DELETE
. PhpMyAdmin
. PHP ve MySQL Bağlantısı
İçerik Yönetim Sistemi Yapısı
. Planlama
. CMS için Veritabanı Oluşturma
. İlişkisel Veritabanı
. Çalışma Alanını Ayarlama
. Yönetim Sayfası
. İçerik Sayfası
. Veritabanı Kullanma ve Menü Oluşturma
. Menü Alt Öğelerini Oluşturma
. Fonksiyon Oluşturma
. Menü Bağlantılarını Oluşturma
. Menüden Gelen Veriyi İşleme
. Menüyü Düzenleme
CRUD Uygulamaları
. ID’ye Göre Konu Bulma
. ID’ye Göre Sayfa Bulma
. Menüye Öğe Ekleme
. Yeni Konu Eklemek için Form Oluşturma
. Konu Kaydetme Sayfasını Oluşturma
. SQL Injection
. Form Doğrulama
. Konu Düzenle Sayfasının Oluşturulması
. Konu Bilgilerini Form Nesnelerine Atama
. Update Sorgusu Oluşturma
. Update Sorgusunu Kontrol Etme
. Konu Silme
. Sayfalar Üzerinde CRUD İşlemleri
Genel Alan Oluşturma
. CMS Yapısı
. Index.php Sayfasını Oluşturma
. Konu ve Sayfaların Görüntülenmesi
Sayfa Erişim Düzenleme
. Yönetici Ekleme
. Yönetici Girişi

Boyut:300-mb

RedBunker

Turbobit

MailRu


Görsel Temel Java Eğitim Seti 2014 CD Türkçe



Görsel Temel Java Eğitim Seti Türkçe, hiç programcılık bilgisi olmayan
biri bile bu eğitim seti ile java programa dilini öğrene bilecek, ve dilediği
programı yazabileceksiniz

Boyut:1-gb

Turbobit

Redbunker

MailRu


Cinema 4D After Effects Sony Vegas Eğitim Seti



Cinema 4D After Effects Sony Vegas Görsel Eğitim Seti, profesyonelce kullanılan 4 özel programın eğitim setidir
kapsamlı videolu settir sadece dil seti ingilizcedir özel bir arşivdir kendini geliştirmek isteyenlere.

Boyut:10-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Autodesk 3ds Max 2014 Görsel Video Eğitim Seti



Learning Autodesk 3ds Max 2014 Görsel Video Eğitim, geniş konu anlatımı ile bu alanda eğitim görmek isteyenler için
kurtarıcı ve detaylı anlatım ile baştan sona öğrenebileceksiniz,91videodan oluşmakta ücretli satılan bir set öneririm.

Boyut:1.5-gb

Turbobit

Redbunker

MailRu


Yenasoft SolidWorks Eğitim Seti 2013 2014 Türkçe

[/url]H66J4on1.jpg

Boyut:7-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Adobe Fireworks Eğitim Seti Türkçe



Adobe Fireworks Eğitim Eğitim Seti, firework öğrenmek isteyenlere giriş ve temel seviyeden oluşan
bir settir,swf formatlı eğitim setidir meraklılarına önerilir.

Boyut:500-mb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


İleri Düzey Network + Sayısal Devreler Eğitim Seti Türkçe



İleri Düzey Network + Sayısal Devreler Eğitim Seti Türkçe indir, kapsamlı görsel bir settir konu anlatımı geniş
bu alanda uzmanlaşmak isteyenler için türkçe network ileri düzey sayısal devreler eğitim setidir detaylı konu içeriği için
resim altında bulunan linke tıklayın.


01a92dc4.jpg
OKU

Boyut:3-gb

Turbobit

Redbunker

MegaNz


WordPress Görsel Eğitim Seti 2015 Türkçe



WordPress Görsel Eğitim Seti, wp tabanlı site kuranlar için eğiti bir settir türkçe anlatımda wordpress kurulumu
eklenti kurulum ve ayarı sayfa oluşturma, ve bir çok bilinmeyenleri öğrenebileceksiniz.

Boyut:845-mb

Turbobit

Redbunker

Letitbit

MailRu


Css Eğitim Seti Türkçe Chip


1387706361_css-turkce-egitim-seti.jpg

51 dersten oluşan bu set ile css hakkında bir çok şeyi öğrenebileceksiniz, özellikle yeni başlayanlar için birebir, uygulamalı olması size kolaylık sağlayacaktır, sizde css merak ediyorsanız mutlaka indirip göz atın.

Boyut:15-mb

Turbobit

MailRu


Matlab Görsel Eğitim Seti Türkçe



Matlab programını kullananlar için özel videolu eğitim setidir
sayısal çizimlerden 3D çizimlere denklem çözümlerden,matris toplama çıkarma çarpma, gibi
bir çok görsel video, takıldığınız veya uygulamak istediğinizi rahatça yapabileceksiniz.

Boyut:246-mb

Turbobit

Redbunker

MailRu


Web Sitesi Nasıl Yapılır Eğitim Seti Türkçe



Web sitesi kurmak isteyenler için detaylı bir arşiv seo gibi site kurulumu vb bir çok konuyu ele alıyor.

Boyut:260-mb

Turbobit

Redbunker
MailRu


Adobe Premier Pro CS6 Görsel Eğitim Seti

Complate Training for Adobe Premier Pro CS6 Eğitim Seti, Adobe Premier Pro CS6 video düzenleme programıdır bu eğitim seti ile
videolarınızı profesyonelce düzenleyip görsel efektler vererek harika bir görünüm kazandırabilirsiniz unutmadan set HD video içerir
dil anlatımı ingilizcedir.

Boyut:4.7-gb

Redbunker

Turbobit

UsersCloud


Audacity Eğitim Seti Türkçe İndir 53 Bölüm CHİP



Audacit ile müzilk ve ses üzerinde düzenleme imkanı tanıyan bir programdır
Audacity seti ile programı daha kolay kullanabilirsiniz.

EasyCapture127.jpg


Boyut:138-mb

Turbobit

Letitbit

Redbunker

MailRu


Linux Eğitim Seti Görsel Türkçe Anlatım



Linux sistemini merak edenler veya hakkında bilgi alıp öğrenmek isteyenler
için,tavsiye edilebilir set.

Boyut:377-mb

Turbobit

Redbunker

MailRu



<BONUS> 50 ADET İLİZYON GÖSTERİSİ VE PÜF NOKTALARI EĞİTİM SETİ <BONUS>

59942616204037668267.jpg

50 İlizyon Gösterisi Ve Püf Noktaları Eğitim Seti, Görsel olarak izleyip öğrenebileceğiniz
İlizyon Gösteri eğitim setidir izleyerek,kolayca bir birinden özel teknikleri öğreneceksiniz
unutmadan dil ingilizcedir, fakat izleyerekte bunu kavrayabilirsiniz.

Boyut:890-mb

RedBunker

Turbobit

MailRu



Delphi 7 Görsel Video Eğitim Seti Türkçe



Delphi meraklılarına özel bir settir kapsamlı baştan sona anlatım içerir.

Boyut:2.5-gb

Turbobit 

Redbunker

UsersCloud


VB.Net Görsel Eğitim Seti Türkçe 260 Video



Meb VB.Net öğrenmek isteyenler için görsel 260 adet video eğitim setidir
kapsamlı bir settir baştan sona bir çok konu ve detayı öğrenebileceksiniz

Boyut:4-gb

Turbobit

UsersCloud

Redbunker


Bilgisayar Donanım Ağ Teknolojileri Elemanı Eğitim Seti 



Bilgisayar Donanım ve Ağ Teknolojileri Elemanı Eğitim Seti türkçe içerdiği 2DVD Set videoları ile teknik servis
evde ağ kurulumu network eğitimi,bilgisayar sistem kurulumu optik sürücü dersleri, ağ kurma dosya ve yazıvı paylaşımı
gibi bir çok videolar içerir. bilgisayar kullanımında yeniyseniz mutlaka arşivleyin.

Boyut:2-gb

Redbunker

Turbobit

UsersCloud


Python Programlama Dili Eğitim Seti 43 Video



Python Programlama Dili Eğitim Seti 43 Video,modul yapımı mac windows sybian vb bir çok yapımı öğrenebilirsiniz c++ c
ve bir çok konun anlatıldığı 43 videoluk set.

Boyut:225-mb

Turbobit

Redbunker

MailRu


Chip Genel Adobe Flash CS5 Eğitim Seti Türkçe

29479.jpg

başlangıç ve ileri düzey
animasyon yapımı öğrenmek için yapılmış geniş bir settir görsel, eğiticidir
sizde meraklıysanız ve bu alanda uğraşıyorsanız tam size göre bir set,rar içinde çizgi tagem
ve chip eğitim seti bulunmakta.

Boyut:2-gb

UsersCloud

Turbobit

Redbunker


Adobe Lightroom 5 Görsel Video Eğitim Seti



kendi keliştirmek isteyenler için kapsamlı bir eğitim setidir
137 videodan oluşmakta yaratlı eğitici ve görseldir,işinizi görecektir.

Boyut:3-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Visual Studio 2010 Eğitim Seti Türkçe

7Z1mryf.png

Yazılım kodlayan kullanıcılarımız için hazırlanmış bir eğitim setidir.Set içeriği interaktif ve iso kalıbı olrak hazırlanmış olup, kurulum aşamalarından, çalışma ve kodlama sistemleri hakkında daha çok bilgiye sahip olabileceksiniz.Ayrıca oluşumlu uygulama tasarlayıp test edebileceksiniz.Uygulamalar ile çalışılması işinizi dahada kolaylaştıracak.

Boyut:1-gb

Turbobit

MailRu


InfinitteSkills Learning Android Eğitim Seti



ingilizce anlatımlı oyun uygulama vb geliştirme oluşturma görsel eğitim seti.

01. Introduction
02. Android Development System
03. Using The Development System To Create Your First App
04. App Components And APIs
05. API Demos App
06. App Resources
07. User Interface
08. Animation And Graphics
09. Media And Camera
10. ******** And Sensors
11. Data Storage And Database
12. Connectivity And Remote Access
13. Web Apps And HTML5
14. Wrap-up

Boyut:1.6-gb

Turbobit

Redbunker

MailRu


Adobe Illustrator Görsel Eğitim Seti



Adobe kullanıcıları öğretici bir settir çizim tasarımı imaj tasarımı
gibi bir çok konuyu ele almakta kendini geliştirmek isteyenler için önerilir.

Boyut:400-mb

Turbobit

Redbunker

MailRu


HTML5 Eğitim Seti Türkçe

En çok merak edilen kodlama dillerinden biriside html5
bu sette detaylı anlatım ile, yüksek görüntü kalitesini izleyerek, sizde öğrene bileceksiniz,

HTML5 Hakkında
– HTML Dilinin Tarihi Gelişimi
– HTML5 İle Gelen Anlamsal Elementler
– HTML5 İle Gelen Media Elementleri
– HTML5 İle Gelen Form ve Diğer Elementler
– HTML5 İle Birlikte Kaldırılan Elementler
HTML5 Temel Biçimlendirme
– Doctype Değişikliği
– **** Etiketindeki Değişiklik
– Script ve Link Etiketlerindeki Değişiklik
Formlar ile Çalışmak
– Output Elementini Kullanmak
– Meter Elementini Kullanmak
– Progress Elementini Kullanmak
– Alan İçerisinde Bilgi Metni Oluşturmak
– Girdinin Zorunlu Olduğu Alan Oluşturmak
– İlgili Alanı Aktif Etmek
– Girdilerdeki Veri Yapısını Sınırlamak
– Karakter Sayısını Sınırlamak Ve Otomatik Tamamlama
Yeni Input Tiplerini Kullanmak
– Range Tipini Kullanmak
– Color Tipini Kullanmak
– URL Tipini Kullanmak
Video ile Çalışmak
– Video Ve Audio Desteğini Kontrol Etmek
– Video Elementini Kullanmak
– Video Elementine Birden Çok Medya Eklemek
– Video Kontrollerini Kullanmak
– Ekran Görüntüsü ve Preload Eklemek
– Javascript İle Kontroller Oluşturmak
– Javascript İle Video Olaylarını Kullanmak
– Javascript İle Video Özelliklerini Okumak
Geo******** ile Çalışmak
– Geo******** Elementinin Desteğini Kontrol Etmek
– Konum Bilgilerini Almak Ve Kullanmak
– Sürekli Konum Bilgilerini Almak Ve Kullanmak
– Google MAP API’sini Kullanmak
– Konum Üzerine İşaretleyici Koymak
Canvas ve Grafikler ile Çalışmak
– Canvas Elementini Kontrol Etmek
– Canvas Tanımlamak Ve İçerisine Dörtgen Çizmek
– Serbest Çizim Yapısını Kullanmak
– Dolgular İçin Gradient Uygulamak
– Dolgular İçin İmajları Kullanmak
Web Storage Yapısı ile Çalışmak
– Web Storage Nedir?
– Depolama Alanına Veri Eklemek
– Depolama Alanından Veri Silmek
– Depolama Alanından Verileri Okumak

Boyut:1-gb

Turbobit

Redbunker

MailRu


Adeko Görsel Video Eğitim Seti



Adekoyu bilmeyen yoktur en iyi iç dekorasyon tasarım programlarından birisidir
bu sette ise nasıl tasarlayacağınızı öğrenebilirsiniz,videolar türkçe swf formatındadır.

Turbobit

MailRu


Ethical Hacking Ve Güvenlik Eğitim Seti Türkçe

Hacking kosunda öğrenebileceğiniz
bir settir, güvenli korunma veya merak ettikleriniz, bu sette toplanmış,
unutmadan hack yasal değildir, başkasına zarar veren zarar görür,

Not: set kırılmış crack içermekte

Boyut:600-mb

Letitbit

Turbobit

Redbunker

MegaCo


Unity3D Eğitim Seti Türkçe E-Kitap



unity3d gelimiş bir oyun yapma yazılımdır bu set ile
bir çok içeriği öğrenip kendinizi geliştirebilirsiniz.

Boyut:25-mb

Turbobit

Redbunker

MailRu


Adobe Bridge Eğitim Seti

photographers adobe bridge kullanıcıları için yapılmış eğitim setidir
bu sette nasıl,fotoğrafları pratik kullanıp düzeltilmesi anlatıyor.

Boyut:1-gb

Turbobit

Redbunker

MailRu



Visual Basic 6.0 Eğitim Seti Türkçe



Visual basic merak edenler için 5cd dev settir
sizde meraklısıysanız, izleyip öğrenebilirsiniz, program yazımını, oluşumunu
en detaylı şekilde,öğrene bileceksiniz,türkçe olması size kolaylık sağlayacaktır

Boyut:1-gb
Turbobit

Autodesk AutoCAD 2016 Görsel Eğitim





Boyut:3-gb

Turbobit

Redbunker


[BONUS]Steinberg Cubase Görsel Eğitim Seti



Cubase 5-6 setlerini içerir
bir çok detayı içeriyor Cubase öğrenmek istenler için kapsamlı videolu eğitim setidir müziğe dair herşeyi öğrenebilirsiniz.

Boyut:3-gb

UsersCloud

Redbunker

Turbobit


Gelişmiş Dijital Rötüş Eğitim Seti



türkçe söylem ile rötüş görsel eğitim setidir resim düzenleme photoshop araçları ile
dilediğiniz fotoğrafları düzenleyip makyaj araçlarını kullanarak en iyi hale getirebilirsiniz.

Boyut:1.7-gb

Redbunker

Turbobit

UsersCloud


Office Excel Eğitim Seti Türkçe

zor bir programdır Ünide hep formüller verirlerdi zor, olduğundan heleki acemiysen vay haline,
neyseki bu eğitim seti excel hakkında bilmedikleriniz kalmayacak,

Boyut:500-mb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Cheat Engine Videolu Eğitim Seti



hile yapma programını bilenler için yapılmış videolu eğitim setidir
flash ve tarayıcı oyunlarında hileler oluşturup dilediğiniz düzenlemeleri yapabilirsiniz.

Boyut:50-mb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Lynda Video Eğitim Seti Photoshop CC video Düzenleme Slayt Oluşturma



video düzenleme seti,
ücretli satılan kapsamlı video eğitim seti,(Editing Video and Creating Slideshows with Photoshop CC.

Boyut:7-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Udemy Photoshop Rötüş Eğitim Seti



udemy photshop beauty retouching by chris alvanas seti, rötüş konusunda kendini geliştirmek isteyenler için hazırlanmış
kapsamlı bir video eğitim seti,rar içinde yapılan çalışmaların dosyalarıda mevcut.

Boyut:887-mb

Turbobit

Letitbit


Adobe Photoshop CC Eğitim



adobe cc kullanıcıları için veya yeni başlayanlar için videolu eğitim setidir
Adobe Photoshop CC hakkında bir çok içeriği kolaylık öğrenip kendii geliştirebilirsiniz.

Boyut:3-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


MCSE Görsel Eğitim Seti Türkçe

Microsoft sistem mühendisliği eğitim setidir çoklu konu anlatımlı
8 farklı konudan oluşan kapsamlı setlerden biri meraklıları için.



Boyut:1-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Donanım Teknik Servis Eğitim Seti Türkçe



Donanım meraklılarına tamir sevenlere özel settir
sizde nasıl tamir yapılır hangi parçalar neyin nesi kimin fesi olduğunu öğrenebilirsiniz,
kaliteli video ve türkçe anlatım ile. cpu,anakart bir çok donanımın montajı modem kurulumu vb izleyip, öğrenebilirsiniz

Boyut:3-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Bilgisayar Görsel Eğitim Seti Chip



chip’in eğitim setinde 41den fazla konu yer almakta yenibilgisayar
kullananlar için faydalı bir set denebilir programların kullanımı özellikleri neye yaradığını gibi bir çok konuyu içeriyor detaylı bilgi alt kısımda.

Boyut:3-gb

Redbunker

Turbobit

UsersCloud


Adobe Photoshop Eğitimi Video Ve Animasyon Düzenleme



fotoğraf işleme video hazırlama
video editleme gibi bir çok imkanı öğretmekte ayrıca içinde hazır dosyalarda bulunmakta unutmadan kapsamlı settir dil ingilizcedir.

Boyut:2-gb

UsersCloud

Redbunker

Turbobit


Microsoft Office 2007 + 2010 Eğitim Seti 



2007 ve 2010 office eğitim setidir deneme sınavları
gibi bir çok konuyu içermekte yeni başlayanlar veya öğrenciler için faydalı olabilir.

Boyut:4-gb
Redbunker

Dreamweaver CS5 Eğitim Seti Türkçe



chip dergisi tarafından hazırlanmış eğitici bir settir kullanımı kolay
cs5 kullananlar için iyi bir set denebilir meraklılarına.

Boyut:180-mb

Letitbit

Turbobit

MailRu


Windows 7 Format Atma Eğitim Seti Simulasyonu Türkçe

1384523066_windows-7-format-atma-turkce-similasyon.jpg

Arkadaşlar çoğumuz formatlara 50tl veririz
halbuki, format atmak çok basittir, windows 7-dediğime bakmayın windows 8 ve vista aynı işlem yapılmakta,
hem öğrenip sistemi bakım onarım,yapabilirsiniz disk birleştirme sistem geri yükleme kısaca acemiyseniz
hepsini öğrenebileceksiniz, tavsiyedir


Boyut:70-mb

Redbunker

Turbobit

UsersCloud

Unity 3D Pro Görsel Video Eğitim Seti



oyun yapmak isteyenler için en çok tercih edilen yazılımlardan biride
unity yazılımıdır tabi çoğu kullanıcıda kullanmasını bilmiyor, bu set sayesinde bir çok detayı öğrenebilecekler.

Boyut:5-gb

Turbobit

Redbunker

UptoBox



Zbrush Görsel Eğitim Seti

38153558171355855943.jpg

zbrush programını kullanan veya kendini geliştirmek isteyenler için
özel bir set sizde izleyip uygulayarak, bir çok şeyi öğrenmeniz mümkün.. unutmadan dil ingilizcedir
türkçe araştırdım malesef kaynaklar kısıtlıdır.. umuyorumki işinizi görecektir

Boyut:1-gb

Redbunker

UsersCloud


[TAVSİYE]Adobe Eğitim Setleri Türkçe



Türkçe bir arada toplanmış bir çok kapsamlı seti içeriyor dökümanlar ve faydalı bilgiler
dahil photoshop yeni başlamak isteyenler için önerebileceğimiz setlerdir hepsi bir arada.

D2QUOJx.png[url=<br /> <br /> <font color=Lime data-scefontsize=medium style=font-size:medium href=http://uptobox.com/ej0vatqdnl3n src=http://www.fullprogramlarindir.com/wp-content/uploads/2014/06/image-4473_4FE75208-232x300.jpg]

Boyut:12.8-gb

[/url]Letitbit

Redbunker

Turbobit


Actionscript v3.0 Görsel Eğitim Seti



ActionScript, flash ta kullanılan kodlama dilidir. ActionScript kullanarak uygulamalarınızı doğrusal olmayan bir şekilde oynatabilir ve uygulamalarınıza zaman çizelgesinde temsil edilemeyen ilginç veya karmaşık işlevler ekleyebilirsiniz.ActionScript kodlama dili uygulamanıza karmaşık etkileşimler, oynatma kontrolü ve veri görüntüleri eklemenizi sağlar.Eylemler panelini, Komut Dosyası penceresini veya harici bir düzenleyiciyi kullanarak geliştirme ortamına ActionScript ekleyebilirsiniz.
33 Ana konu – 240 Alt konu

Boyut:4-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Adobe Dreamweaver CS6 Video Eğitim Seti Türkçe

eğitim seti ile site tasarlama
proje hazırlama adına herşeyi öğrenebileceksiniz.

Set İçeriği:
01 Dreamweaver Arayüzünü Tanımak
. Başlangıç sayfasını kullanmak
. Dosya oluşturmak ve varsayılan ayarları değiştirmek
. Dosya penceresini kullanmak
. Özellikler panelini kullanmak
. Çalışma alanını özelleştirmek
. Paneller ile çalışmak
02 Web Projesi Yönetimi
. Web sitesi projesi oluşturmak
. Dosya penceresini kullanmak
. İsimlendirme kuralları
. Dosya ve klasörleri yönetmek
03 Metinler ile Çalışmak
. Web sayfasına metin eklemek
. Web fontları eklemek
04 Dreamweaver ile Kod Yazmak
. Kod penceresinin genel kullanımı
. Kod renklerini değiştirmek
. Açıklama satırları eklemek
05 CSS ile Çalışmak ve Yönetmek
. CSS nedir
. Yeni css dosyası oluşturmak ve css sınıfı tanımlamak
. HTML içerisinde css dosyalarını kullanmak
. Css sınıflarını metinlere uygulamak
. Css panel ile yeni css sınıfı oluşturmak
. Css paneli ile css sınıflarını düzenlemek ve silmek
06 Image ile Çalışmak
. Image türleri hakkında
. Web sayfasına image eklemek
. Image dosyalarının özelliklerini ayarlamak
. Image ve hotspot
07 Div Elementi ile Çalışmak
. Div elementi ne işe yarar
. Sayfa yapısını planlamak
. Div elementi oluşturmak
. Alt alta div elementi oluşturmak
. İç içe kullanmak
. Yan yana konumlanmış div elementleri oluşturmak
08 Tablolar ile Çalışmak
. Tabloda hücre seçmek veya tabloyu seçmek
. Tabloları şekillendirmek
. Hücreleri şekillendirmek
. Tabloların satır ve kolonlarını birleştirmek
. Tabloların satır veya kolonlarını arttırmak
. Tabloları iç içe kullanmak
09 Form Elementleri ile Çalışmak
. Web formları nedir ve nasıl oluşturulur
. TextField ve Text Area objelerini kullanmak
. Checkbox ve Checkbox Group objelerini kullanmak
. Radio button ve Group objelerini kullanmak
. Liste ve menüleri kullanmak
. Submit ve Reset butonlarını eklemek
. Form objelerine stil eklemek
10 Spry Widget ile Çalışmak
. Spry Widget’larını düzenlemek
. Tabbed panel eklemek
. Accordion eklemek
. Tooltip eklemek
. Menu Bar eklemek
11 Web Sitesini Optimize Etmek ve Yönetmek
. Site hakkında raporlar oluşturmak ve kontrol etmek
. Linkleri kontrol etmek ve düzenlemek
. Browser desteklerini kontrol etmek ve düzenlemek
. Çoklu ekran desteği ile çalışmak
. Mobil uygulamalar ve JQuery

Boyut:2-gb

Redbunker

Turbobit

Uptobox


Autocad 2013 Görsel Eğitim Türkçe

Autocad programının yeni özelliklerini, komutlarını, yenilikleri uygulamalarını anlatmaktadır.
autocad te kendini geliştirmek isteyenler,programının yeniliklerini öğrenmek isteyenler, mekanik 3d uygulamaları öğrenmek isteyenler, kaliteli ve hızlı render almak isteyenler içindir.

Boyut:1-gb

Turbobit

Redbunker

UsersCloud


Tersine Mühendislik Eğitim Seti Türkçe



programların kırılması hack konusunda bilgileri
öğrenebileceksiniz xp sisteminde olsada anlatım faydalı denilebilecek, çoğu kişi programın kırılma
yollarını araştırır,bu sette temel anlatımını öğrenebileceksiniz, nekadat faydalı olur bilemem.

Boyut:500-mb

Redbunker

Turbobit

UptoBox


İskorpitx Hack Eğitim Seti



gerçek orjinal cd setidir ücretli satılan bir set meraklılarına
özeldir dünyaya ün salmış bir tük,set içinde program döküman ve videolar bulunmakta.

NOT: Bazı programlar içeriyor antiler silebilir güvenmeyen indirmesin

Boyut:230-mb

Turbobit

Redbunker

Letitbit

UptoBox